Case study
320% online omzetgroei voor KJEN'S®
Bij Noon Creative zijn we er trots op dat we samenwerken met KJEN’S® Natuurlijke Hondenvoeding, een merk dat zich inzet voor gezonde en voedzame voeding voor honden. Voor KJEN’S® hebben we met onze strategische aanpak en het inzetten van verschillende marketingmiddelen een geweldige online omzetgroei van 320% gerealiseerd in het afgelopen jaar. We zijn er trots op dat we hebben bijgedragen aan dit succes en hen hebben geholpen om hun online doelen te bereiken.
- Webshop
- Online Marketing
- Social Media
- Google Ads
Websites & E-commerce
Nieuwe webshop met focus op conversies
In mei 2022 hebben we de nieuwe webshop voor KJEN’S® gelanceerd. We hebben ons gericht op het ontwerpen van een webshop die volledig was geoptimaliseerd voor conversies. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface en het gestroomlijnde bestelproces hebben we bezoekers moeiteloos omgezet in tevreden klanten. Onze inspanningen resulteerden in een indrukwekkende toename van 439% in het aantal bezoekers en een stijging van 322% in het aantal bestellingen.
online marketing
Succes met Google Ads!
Onze doelgerichte Google Ads campagnes hebben een belangrijke rol gespeeld bij het vergroten van de online zichtbaarheid en het genereren van waardevolle leads voor KJEN’S®. Sinds oktober 2022 hebben we met onze strategische campagnes meer dan 185 conversies behaald, wat resulteerde in een opmerkelijke ROI van 17,8. Onze gerichte advertenties hebben potentiële klanten bereikt op het moment dat ze actief op zoek waren naar natuurlijke hondenvoeding.
Social media
Consistentie in Social Media
Als marketingbureau hebben we bij Noon Creative gezorgd voor een consistente aanwezigheid op social media voor KJEN’S®. Door 2x per week actief te posten met creatieve content en inhakers op Facebook en Instagram hebben we ervoor gezorgd dat het merk KJEN’S® bij de doelgroep top-of-mind zit en blijft.
Online marketing
Effectieve inzet van e-mailmarketing
Sinds maart 2023 hebben we bij Noon Creative een strategische inzet van e-mailmarketing geïmplementeerd voor KJEN’S®. We hebben niet alleen reguliere nieuwsbrieven verzonden, maar ook enkele customer journeys ontwikkeld, zoals de ‘Abandoned Cart journey’ en de ‘Beoordeel uw bestelling journey’. Deze persoonlijke en geautomatiseerde campagnes hebben geleid tot meer betrokkenheid en herhaalde aankopen. E-mailmarketing heeft zich bewezen als een krachtig communicatiemiddel om de klanten van KJEN’S® op maat te bedienen en hen te voorzien van relevante en waardevolle informatie en aanbiedingen
Wil jij net als KJEN'S® een BOOST in jouw online omzetgroei?
Wij helpen je graag jouw project tot een succes te maken. Maak snel kennis met ons of download onze tarievenlijst